CODIBELLE

Satu-satunya produk yang boleh membantu wanita menyelesaikan masalah kulit.

Beribu-ribu pengguna codibelle menunjukkan ia sangat mujarab untuk menyelesaikan segala macam masalah yang dihadapi wanita zaman ini. Dengan satu produk ini sahaja mampu membantu wanita menjadikan kulit nampak lebih cantik, sihat, kurang kedut, kurang jeragat dan lebih cerah. Anda tidak perlu mengamalkan produk berbeza untuk mendapatkan semua manfaat yang bagus untuk seorang wanita. Ia sangat menjimatkan...

Ia sangat berkesan kerana ramuan semulajadinya yang sangat istimewa. Codibelle diperkaya dengan 6 jenis buah-buahan yang tinggi kandungan antioxidants , menggunakan kalogen terbaik iaitu Tripeptide Collagen yang mempunyai penyerapan 2 kali ganda daripada marin collagen. Tripeptide Callogen juga bersaiz 500 dalton (saiz kalogen terhalus di pasaran), larut lebih cepat dan mengekalkan kandungan kalogen dalam badan dan juga meningkatkan kandungan cecair dalam badan yang amat penting untuk kesihatan dan kecantikan kulit. Diperkaya dengan apple polyphenols yang meransangkan penghasilan sel stem yang akan menjadikan kulit kelihatan sentiasa muda jelita.

KULIT LEBIH CANTIK DENGAN SATU LANGKAH MUDAH

Codibelle dicipta untuk mengurangkan kedutan dan garis halus, kulit kendur dan jeragat dengan selamat dan ramuan semulajadi. Anda pasti terkejut dengan hasil yang anda akan lihat nanti!

MENYEIMBANGKAN HORMON DAN MERAPATKAN SEMULA RAHIM

Diperkaya dengan manjakani, codibelle membantu wanita menyelaraskan semula hormon dan membantu membetulkan semula kitaran haid, mengatasi masalah keputihan dan kegatalan pada miss v. Ia juga diperkaya dengan Pueraria Lobata yang membantu merapatkan semula rahim sehingga ada suami yang mengatakan Miss V si isteri macam 'menggigit'...

Jospine, 33 tahun
"Masalah sakit semasa haid sudah pulih. Sekarang saya boleh 'berbahagia'..."

"Pada awalnya haid saya tak teratur dan sangat tak normal. Paling teruk setiap kali datang haid, pasti akan mengalami sakit pinggang, sakit belakang malah pernah jugak ciri-birit. Sangat menyiksakan! Hari 1-3 haid sakit senggugut sangat teruk seperti nak bersalin rasanya."

"Tetapi apabila mengambil Codibelle ini, semua masalah wanita sudah selesai. Sehinggakan datang haid pun kadang-kadang tak perasan. Sebab tak ada langsung rasa kesakitan seperti sebelum ini. Dan lagi gembira, wajah saya menjadi lebih licin dan berseri-seri. Jeragat pun pudar!"

Dayang, 42 tahun
"Saya dapat merasai kulit wajah saya lebih muda daripada usia sebenar.."

"Saya pernah check dengan pakar kulit, ada jeragat tersembunyi di bawah kulit. Sebab saya selalu terdedah dengan cahaya matahari dan selalu bertukar produk. Paling saya risau, garis kedut dan lingkaran hitam di bawah makin lama makin ketara akibat tidur tak menentu."

"Segalanya berubah, apabila saya kenal Codibelle. Saya telah amalkan beberapa minggu sahaja sudah nampak perubahan. Saya dapat rasakan, pemulihan dari dalam. Kulit saya makin segar dan berseri-seri. Semua jeragat saya dah pudar. Lingkaran mata tak nampak dah. Sekarang, saya nampak lebih awet muda sekarang!"

Liza Manggie, 34 tahun
"Codibelle serasi dengan kulit sensitif Liza, puas hati lah!"

"Kulit Liza sangat sensitif. Mudah berminyak dan cepat tumbuh jerawat. Ada ketikanya rasa gatal-gatal seluruh muka."

"Keadaan ini telah membuatkan Liza serik untuk mencuba apa-apa produk, sebab risau ia boleh jadi lebih teruk."

"Tapi hari ini, ia seolah memberi sinaran baru dalam hidup Liza. Codibelle memang baik pulih dari dalam."

"Semua jerawat Liza cepat mengecut & makin kurang tumbuh. Kulit wajah juga semakin fresh, lembap dan pinkish!"

"Liza dah jumpa produk yang sangat serasi dan Liza akan terus mengamalkannya sampai bila-bila.."

"Tq Codibelle, jerawat saya sudah 'lari lintang pukang'..."

"Saya alami jerawat yang teruk. Kemerah-merahan. Satu sembuh satu naik semula. Parut bekas jerawat pun meninggalkan kesan yang sangat memalukan."

"Namun selepas habis 2 kotak Codibelle, jerawat makin kering dan parutnya makin pudar. Kulit menjadi lebih halus dan lembut."

"Percaya lah, Codibelle sangat berbeza. Sekali anda dah jatuh cinta, pasti akan kekal jatuh cinta selamanya.."

"Ramai rakan kenalan terkejut dengan perubahan kulit saya sekarang. Lebih tegang dan awet muda!"

"Muka saya nampak pucat dan kusam. Setiap kali nak keluar mesti pakai blusher sebab nak cover ."

"Satu lagi badan saya sangat kurus. Susah nak naik. Ia membuatkan saya nampak lesu."

"Kini, berita baik. Berat badan dah naik. Kulit pun makin fresh dan berseri-seri, nak keluar tak risau dah, calit lipstik je!, ini semua gara-gara saya sudah jatuh cinta dengan Codibelle .."

"Suatu masa saya stres sangat. Badan kurus.Kulit muka menggelupas dan kering. Bila keluar ke mana- mana terpaksa pakai faundation atau bedak. Tetapi bukan semakin cantik, jadi semakin teruk,macam bersisik pulak."

"Dulu period, macam malu-malu nak keluar.Pernah sekali keluar haid warna hitam pekat.Tapi lepas tu stop,ingatkan dah nak menapouse,tapi tak patut juga sebab masih muda."

"Sejak 'berkenalan' dengan Codibelle. Kesihatan saya semakin baik. Haid datang semula dan lancar pulak tu. Kulit dah lembap. Paling saya gembira, berat badan saya dah naik sedikit. Membuatkan muka saya makin berseri-seri."

Adakah ia berkesan?

Semestinya! Inovasi formula codibelle direka khas untuk mengurangkan kedutan dan garis halus, kulit kendur,jeragat, dan tona warna kulit yang tak sekata. Sudah beribu-ribu pelanggan mendapat kesan yang memuaskan.

Adakah ia halal?

Ya, Codibelle memang diperbuat daripada bahan-bahan yang halal. Sijil pengesahan JAKIM telah dipohon dan boleh mengambil masa 6 bulan. Untuk pengetahuan, ini adalah formula Codibelle yang dipertingkatkan. Formula Codibelle sebelum ini memang telah mendapat sijil halal JAKIM. Cuma apabila formula ditingkatkan, permohonan harus dibuat semula dan boleh mengambil masa 6 bulan.

Adakah mendapat kelulusan KKM?

Produk ini dikelaskan sebagai makanan, jadi ia tertakluk kepada Akta makanan 1963 dan Peraturan-peraturan Makanan 1985. Kelulusan KKM yang bermula dengan kod MAL diperlukan sekiranya produk mempunyai bahan aktif.

Adakah ia sama seperti minuman kalogen lain?

Tidak sama sekali, kebanyakan produk menggunakan kalogen protein sementara codibelle menggunakan Tripeptide Collagen yang mempunyai penyerapan 2 kali ganda daripada marin collagen. Tripeptide Callogen juga bersaiz 500 dalton (saiz kalogen terhalus di pasaran), larut lebih cepat dan mengekalkan kandungan kalogen dalam badan dan juga meningkatkan kandungan cecair dalam badan yang amat penting untuk kesihatan dan kecantikan kulit.

Adakah ia akan menggemukkan?

Tidak produk ini tidak menggemukkan pengguna.

Ada kesan sampingan tak?

Tidak sebarang kesan sampingan.

Kalau dah ok boleh ke berhenti makan?

Tidak ada masalah kerana ini hanyalah makanan dan bukannya ubat-ubatan. Namun jika mengambil secara berterusan adalah lebih baik sebagai tambahan dan baikpulih sistem badan serta kulit yang semestinya akan berlaku penuaan.

Berapakah Harganya?

Untuk memiliki kulit yang sihat dan cantik dan kesihatan dalaman yang menarik anda hanya perlu berbelanja RM11.30 sehari

Jom cuba terlebih dahulu

Pek percubaan 10 hari!

RM113.00

untuk 1 kotak

Beli Sekarang!

Kalau nak lebih jimat boleh dapatkan

Pek jimat promosi!

RM470

untuk 5 kotak (RM94.00 per kotak)

Beli Sekarang!

Dan kalau anda nak lagi-lagi jimat dapatkan

Pek super jimat

RM1500

untuk 20 kotak (RM75.00 per kotak)

Beli Sekarang!